REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO LOVELLO.PL
§1
Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.lovello.pl prowadzony jest przez firmę: Lovello Sp. z o.o., z siedzibą przy ulicy Prezydenta Gabriela Narutowicza 40/1, 90-135 Łódź, NIP: 7252343944, KRS: 0001106488, REGON: 528669786, adres poczty elektronicznej: kontakt@lovello.pl, numer telefonu: +48 573220270, zwanego dalej „Sprzedawcą”. Sprzedawca oświadcza, że jest płatnikiem podatku od towarów i usług, a każda transakcja będzie potwierdzona wystawieniem faktury VAT, którą Klient otrzyma drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przy zakupie.
2. Sprzedawca oświadcza, że towary oferowane przez niego są pozbawione wad prawnych i fizycznych, jako takie zostaną dostarczone do Klienta.
3. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta zamówienia w Sklepie internetowym www.lovello.pl
§2
Ochrona danych osobowych
1. Dane osobowe przekazywane przez Klientów Sklepu internetowego są przetwarzane przez Sprzedawcę.
2. Powierzone dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie:
3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania – powiadamiając o tym Sprzedawcę. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
§3
Ceny
1. Wszystkie ceny podawane w Sklepie internetowym są wyrażone w złotych polskich (PLN) i są kwotami brutto uwzględniającymi należny podatek VAT.
§4
Realizacja zamówienia
1. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez
2. Towar zamówiony w Sklepie internetowym dostarczany będzie przesyłką kurierską za pośrednictwem przewoźnika InPost lub DPD. Koszty dostawy ponoszone są przez Klienta i zależą od wybranej formy i terenu dostawy:
Na terenie Polski:
Powyższe przesyłki są ubezpieczone w wysokości jak wskazano poniżej:
3. Sprzedający zastrzega sobie prawo wysyłki towaru na swój koszt dla zamówień z dostawą na terenie Polski powyżej kwoty 550,00 zł brutto.
4. Czas realizacji zamówienia i jego dostawy – w większości przypadków nie będzie dłuższy niż 3 dni robocze. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia w okresie wzmożonych wysyłek lub akcji promocyjnych. Sprzedający nie ma wpływu na działalność firmy kurierskiej i terminu realizacji w dostarczeniu przesyłki.
5. Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien sprawdzić stan opakowania i jej zawartość w obecności kuriera. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń Klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, Klient powinien sporządzić protokół szkodowy – w obecności kuriera lub niezwłocznie po odebraniu przesyłki z Paczkomatu przez stosowny formularz na stronie przewoźnika. Uszkodzenia w transporcie Klient zgłasza bezpośrednio do InPost S.A. (infolinia, Paczkomat, kurier InPost) lub DPD i zawsze drogą mailową do Lovello.pl na adres: kontakt@lovello.pl.
6. Dostawa realizowana jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i innych krajów UE.
§5
Sposoby płatności za towar prezentowany na stronie lovello.pl
1. Możliwe formy płatności za towar przed wydaniem towaru Klientowi:
2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności elektronicznych, kart kredytowych/debetowych, Apple Pay, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 24 godzin od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży.
3. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu środków pieniężnych na rachunku bankowym Sprzedawcy – nie są wymagane potwierdzenia przelewów.
4. Nieopłacone zamówienia ulegają anulowaniu po 48 godzinach od złożenia zamówienia.
§6
Odstąpienie od umowy
1. Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie i odsyłając towar. Oświadczenie może również zostać złożone za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie https://wygodnezwroty.pl/. Oświadczenie można również złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. lub załącznik do niniejszego Regulaminu.
2. Klient może dokonać zwrotu również na swój koszt za pośrednictwem innej firmy kurierskiej. W tym przypadku zawsze musi dołączyć formularz zwrotu będący załącznikiem do niniejszego Regulaminu.
3. Przesyłki za pobraniem nie będą respektowane.
4. Klient może skorzystać z opcji Wygodne Zwroty bezpośrednio na stronie https://wygodnezwroty.pl/
5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności za towar, w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu towaru, tą samą drogą jaką została dokonana pierwotna płatność.
6. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, dotyczy to również dołączonych opakowań.
7. Zwrot produktów dokonywany jest na poniższy adres:
Magazyn Completio, ul. Jędrzejowska 47, 93-636 Łódź
z dopiskiem Zwrot Lovello
§7
Procedura reklamacji towarów zakupionych za pośrednictwem Sklepu internetowego.
1. Gwarancja Lovello obejmuje naprawę, wymianę, zwrot pieniędzy (według uznania Lovello), jeżeli w okresie gwarancyjnym okaże się ono niesprawne z powodu wadliwych materiałów lub wykonania. Ponosimy odpowiedzialność z tytułu gwarancji wyłącznie za wady fizyczne powstałe z przyczyn tkwiących w produkcie, ujawnione i zgłoszone w okresie gwarancji.
2. Klient składa reklamację na adres e-mail: kontakt@lovello.pl, podając dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (np. adres dostawy, numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem techniczny, w tytule maila zaznaczając REKLAMACJA.
3. W przypadku konieczności zwrotu produktu, Klient odsyła produkt po uzgodnieniu tego ze Sklepem internetowym – Sprzedający w emailu zwrotnym przekazuje szczegóły dotyczące wysyłki uszkodzonego towaru oraz dołączenia formularza reklamacyjnego.
4. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu.
5. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a brakujące elementy zostaną dosłane Klientowi. W przypadku gdy w wyniku reklamacji następuje zwrot towaru, Sklep internetowy zwraca Klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar.
§8
Postanowienia końcowe
1. Aktualna treść Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej lovello.pl. Zastrzegamy sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu internetowego, jednak do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.
2. Regulamin Sklepu internetowego w żaden sposób nie ogranicza praw Klientów wynikających z przepisów obowiązującego prawa. Wszelkie ewentualne wątpliwości tłumaczy się na korzyść Klienta. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
3. Klient Sklepu internetowego ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do Regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację